Skrattar GBG-kex i ansiktet

Ibland skapar man en bild av sig själv. Ni vet, man får för sig att omgivningen ser en på ett visst sätt. En kille att lita på i vissa frågor. En snubbe med svar lixom.

Efter att ha varit i cafe och bageribranschen i ett gäng år nu, så ansåg jag mig själv vara killen med koll på kakor och diverse tilltugg. Denna bilden av mig själv fick idag ett allvarligt slag mot hela dess existens. Slaget stavas Ballerina Mini-Muffins
ballerina
 Slaget inträffade när jag och kakan va på ica för att köpa oss lite tilltugg till eftermiddags fikan. Jag hade suttit och skrivit på en planeringsrapport hela dagen, och kan kanske såhär i efterhand skylla mitt beslut på att jag var seg i huvvet. Men jag tog trots allt beslutet och jag kan inte förklara bort det. Måste stå för mina misstag.

Ballerina Mini-Muffins. Marknadsförs som ett mjukt ballerina kex. fylld av härlig nougat. Förmodligen! borde anat ugglor redan där. en muffins ska inte kunna smaka kex. då hade det hetat kex och inte muffins! men nejdå, drängen köpte sig ett paket för 28:- [eller, kakan köpte åt mig;) ] och jag va rätt uppspelt över att få se hur de smakade. Ballerina kex är trots allt goda kex, hur skulle då inte en muffins smaka!Tog t.o.m en innan kaffet. Herreguu! smakade naaada! ingen choklad, ingen nougat, inget kex..fasen, inte ens muffins! bitter.

Hur kunde jag ha så fel? bilden som mig som en kille som kan kex och kakor rämnade totalt. Hur kommer jag tillbaka?
"jag ä int bitter" :D

Kommentarer
Postat av: Erki

åhh, minimuffins lät ju gott iaf. synd att det smaka nada=/..åhhh, ostkrooooooookar. give me ;)

Postat av: tiny

HAHAHA jag vill smaka!

2007-01-30 @ 22:57:52
Postat av: emelie

jag lånar den här bilden.hope you don't mind:)

2007-02-27 @ 18:06:22
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback